fredag 13 januari 2012

Årskrönika -Juli

Nu är det dags för julimånads minnen. Dessa tillbakablickar ser fina ut, men det var en hemsk månad. Det var då jag och min sambo bestämde oss för att separera. Ingen semester, utan jobbade månaden. Kul jobb förvisso, men nu i efterhand känns det som jag missade hela sommaren.


Det var dags för grillkväll med söta Cissi som var på besök, plus hennes kompis


Å min bror


Hortensian var såhär fin, den bor numera i Vadstena hos mina föräldrar...


Jag utnyttjade mitt pysselrum till fullo, detta bord blev vitt med decoupage. Före:


Och efter...


Vår underbara lägenhet var på annons på lägenhetsbyte.se. Men ingen ville på med uteplats, för det är farligt. Vad är det för fel på folk?! Ser det farligt ut kanske? Jösses...


Busan fick se ut såhär med blommor i sitt hår


Pixie tog sig ett myntarus både nu och då

1 kommentar:

  1. Vackra bilder. Jag vill gärna ha vår nuuuu!

    Kram

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!