torsdag 19 januari 2012

Smidigt sätt att måla

Idag blev det kvällsjobb lite hastigt och lustigt. Ska på en föreläsning om styrketräning, så det blir ett roligt jobb. :)
På förmiddagen har jag skrämt ihjäl Pixie med att sprayfärga en gammal lampa och en hattask på balkongen. Satans vad smidigt att "måla" på det sättet. Men vad det luktar! Kanske skulle göra det i trapphuset så det slutar stinka rök? Förra veckan satt det plötsligt en lapp där en granne bönade och bad om att folk kunde röka ute, eller öppna fönstret. Så med andra ord är det fler än jag som får in stanken i sina hem.

Igår var en ledig dag, då passade jag på att hälsa på hemma hos Malin och fika lite. Men innan dess släpade jag ner alla flyttkartonger i källaren. Gud så jobbigt, de små asen viker ju ut sig hela tiden! Var helt genomsvett och hur ilsken som helst innan alla 20 var ner i förrådet. Grannarna måste undrat vad som var på gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!