måndag 23 januari 2012

Så fina frisyrer


Idag snubblade jag in på en underbar hemsida, med så fina bilder på enkla frisyrer som blir superfina med ett litet spänne. (Just denna frisyr är nog inte så enkel men de andra.. ) Kolla in denna sida för massa inspiration. Där kan man även handla dessa söta assescoarer :)
http://www.abilucreations.com/news


Vilka roliga idéer, nu fick jag massa inspiration! Men som alltid på morgonen blir det en tofs i nacken, utan vare sig hårspännen eller fina snoddar.


Men åh så himla fint! Jag verkligen äääääälskar rött hår, men så svårt att få behålla färgen. Blir helt orange/rosa blaskig efter bara några tvättar. Detta underbara hår måste vara relativt nyfärgat. Underbar vackert med fjärilen också..
Bilder lånade från abilucreations.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!