söndag 8 januari 2012

Årskrönika 2011-Mars


Under mars månad var det dags för våren att kika fram. Pixie klättrade i träd ute och i Japan var det en hemsk tsunami.


Loppissäsongen smygstartade och jag drömde om hattaskar och vackra damer som var dess förra ägare.


Fjuniga påskfjädrar syntes både här och där.

Det blev en tur till M-Blommor i Motala och blomstershopping. Söta små penseér planterades sedan i min rabatt.


Vi gjorde hemma gjorda semlor, min glutenfri med vaniljkräm, och Peters med äcklig mandelmassa


Jag umgicks mycket med Zung och lilla Dante


Jag var på vernissage för Mia Carlswärds fina bok på Galleri K. Fina tavlor och underbar mat.


Snödropparna började titta fram i Vadstena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!