lördag 21 januari 2012

En blandad lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ett sms från min kompis Malin
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov som en tok
Vad gjorde du för 15 min sedan? Gosade med Pixie och Busan
Det sista du sa högt? Vilken gosig mage du har (till Pixie)
Det senaste någon sa till dig: Vill du komma hit ikväll och dricka lite vin?
Vad har du druckit idag? Kaffe latte, grönt te med mango och massor med vatten
Vad var det senaste du åt? En glutenfri cookie
Vad var det senaste du köpte? En ny väska på Assesorice
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun tråkig :(
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet och blåser
Godaste glassmaken? Ben&Jerry's chocolate therapy, med chokkladpudding i..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja absolut :) Jag är en romantiker
Sover du tungt? Ibland.
Drömmer du mardrömmar? Ja ibland, blir ofta jagad eller ramlar.
Trivs du med ditt jobb? Ja absolut med skrivjobbet, det är superkul. Butiken är sådär.
Favoritklädsel? Leggins/strumpisar o mjuka långa tröjor eller nåt liknande.
Favoritlåt just nu? Hmm.. Återupptäckt gamla godingar
Vad ser du om du tittar till höger? En snirklig gammal byrå
Vad gör dig glad just nu? Solsken och vänner
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Upp och ner
Favoritgodis? Choklad och Jelly beans...
Kläder just nu? Mjukisbyxor och t-shirt
Sommarplaner? Ingen aning alls
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Då får jag nog säga kvällsmänniska
Vad är viktigast för dig? Kärleken, mina vänner o min familj.
Är du kittlig? Hysteriskt kittlig!
Snarkar du? Om jag är förkyld
Stjärntecken? Jungfru
Äckligaste insekten? Silverfiskar, spindlar och kackerlackor.
Stökigt el välstädat? Välstädat! Fast jag stökar mycket, haha!
Vad längtar du mest efter just nu? Våren och sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!