fredag 6 januari 2012

Årskrönika - februari

Under årets andra månad var det melodifestivalens deltävlingar, och jag hejade på Nicke Borg och Brolle. Tågen strulade ännu påväg till jobbet.


Vi var på bio och såg Burlesque med Christina Aguilera och Cher. Jag blev helt kär i dessa skor.


Vi firade alla hjärtans dag med chokladmoussebakelser


Pixie blev lycklig av att få tillbaka sin lektunnel som fått ligga i källaren ett tag.


Sängen började få färg och en pedistal blev vit med decoupage.


Jag köpte en stol på Myrorna för 75 kronor, som målades vit och kläddes om


Jag anar en viss mani för vitt, vitt, vitt? :-)

1 kommentar:

  1. Coola skor! Visst är vitt, vitt, vitt ljuvligt.

    Kram

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!