måndag 2 januari 2012

Ny mobil och bredband

Sådär nu har jag internet även i mitt nya bo. Var och köpte en ny mobil idag och fixade då även mobilt bredband. Det blev en HTC wildifire, då jag tycker att Iphone är för stor och tung. Denna är förhållandevis liten och nätt. Så nu kan jag väcka liv i bloggen igen. :) Det har hänt en hel del den sista tiden, men störst är väl själva flytten som ägde rum på annandag jul. Bilder kommer senare. Men först nu blir det Love Actually på teven och mys med mina små flickor.

1 kommentar:

  1. Härligt och kul med ny mobil..GRATTIS Och god fortsättning på 2012.

    Ha det så gott nu kram Maria ♥

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!