fredag 27 januari 2012

Ännu en lista

Nu kör vi en lista, dels för att jag behöver fördriva tiden, och dels för att jag älskar alla sorters listor (sen om ni struntar i att läsa svaren så är det okej haha)



Tre namn du går under:
1. Pernilla
2. Nillis
3. Nilla

Tre saker som skrämmer dig:
1. Råttor!
2. Att bli lämnad
3. Spindlar och liknande kryp

Tre saker du har på dig (just nu?):
1. En ny blå tunika från MQ
2. Leggings
3. Frank Dandy trosor

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. You learn, Takida
2. When we stand together, Nickelback
3. Tears in the rain, Robin Beck

Tre sanningar om dig:
1. Jag är väldigt lättstött, det går åt mycket energi att grubbla över allt och inget.
2. Jag mår oftast mycket sämre än jag säger.
3. Hmmm....

Tre av dina intressen:
1. Teckna, skriva och pyssla
2. Läsa inspirerande bloggar med shabby chic, vackra vintageklänningar och inredning!
3. Läsa

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Ett hem där jag trivs
2. En liten mjuk söt hund
3. Smala ben som når ända upp till hårfästet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!