torsdag 19 januari 2012

Årskrönika - november


En kall eftermiddag stylades jag i klassisk "pinup"-stil. Foto i klänning med regndroppar på ryggen var lite kyligt. Men vad roligt!


Såhär fint blev det i tidningen


Det var flera julmarknader i Finspång


Och utanför i Byle


Jag var på nya Twilight filmen, Breaking Dawn med Malin och hennes lillasyster


Linda och jag frossade loss i Pandurokatalogen och beställde massa varor till vårat pysslande.


De japanska lyktorna plockade jag ner och de fick ligga och lysa i fågelbadet. Skulle gjort en höstkrans med dom, men det blev aldrig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!