tisdag 17 januari 2012

Årskrönika - september


Jag var på Östgötadagarna i Rejmyre och träffade landshövdingen, plus köpte denna underbara lampa gjord av en brudklännings underkjol...Jag hade gärna köpt hela utställningen med brudklänningar som gjorts om till lampor, kuddar, nya klänningar och korsetter. Men tyvärr så kostade det en hel del.. så det fick räcka med lampan.


Jag fick besöka en duktig konstnär som dekorerat hela sin trädgård med konstverk. Hon målar ljuvliga änglar..


Busan njöt av den sista värmen


Pixie smet ut och var en studsande grå boll i vinden, men hon var också såhär gosig


Fortfarande mycket smycken som tillverkades. Nu fick jag dille på örhängen, gärna med fjädrar. Just dessa är utan fjädrar, men de är ett gammalt par som jag gjort som nya.


Det var vernissage för en underbar fotoutställning, med bilder från Paris


Jag fyllde år och hade afternoon tea party med vänner och familj. Det blev hembakade bullar, kakor, scones, marmelader och mys


Busan fick börja använda tröja då hon ville sitta ute på kvällarna...även inomhus en del på grund av att hon är så jäkla söt i den


Jag blev förälskad i Finspångs vackra barockslott, som byggts av Louis De Geer, den yngre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!