torsdag 8 december 2011

Lucka nummer 8

I adventskalendern har det nu kommit fram till lucka nummer åtta, "Berätta om ditt favoritplagg". Inte för att det är mitt plagg, men jag måste nog ändå säga Busans lilla rosa luvtröja. Jag köpte den på en marknad i Rejmyre i höstas. Egentligen är den för små hundar, som en liten chinhuahua men den passar Busan perfekt. Hon envisades med att vilja ligga ute fast det var kallt, så tröjan var för hålla hennes lilla kropp lite varmare. Hon är så söt i den tröjan, som en liten rosa len korv. Nu har hon dock inte haft på dig den på länge, men så söt!

Men om jag ska välja något som jag har på mig, så får de bli mjukisbyxor. Det tar jag på mig så fort jag kommer innanför dörren hemma. Så slapp är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!