söndag 4 december 2011

Lucka nummer 3

Cissi & jag träffades genom jobbet, då vi båda började i butiken samtidigt 2005. Idag bor hon i Avesta så vi träffas inte lika ofta som jag skulle vilja.

Under lucka nummer tre står det: Berätta om din bästa kompis.

Hm lite svårt, då jag inte kan säga att jag bara har en bästa kompis, utan flera vänner som står mig extra nära. Men de som håller mig uppe, och som jag räknar som min extrafamilj det är mina "gullegummor" Malin, Paulina och Cecilia. Det är till dom jag ringer om något jobbigt hänt och jag behöver ett extra öra. Det är också dit jag ringer om något roligt händer som jag vill berätta. Till mina bästa vänner hör såklart mina små flickor, Pixie och Busan. De finns alltid där, i vått och torrt med sina stora ögon och mjuka små kroppar att krama.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!