fredag 16 december 2011

Tarotkort



Igår var jag i Rejmyre och träffade en kvinna som spår i tarotkort. Artikeln om det mötet finns på www.folkbladet.se/finspang



Hon spådde även mig i kort. Först tittade vi på relationer. Då såg hon att jag separerat och hur mycket det hade sårat mig. Hon såg att jag hade fastnat i känslan hur jobbig separationen var, och helt förbisett anledningarna till den. Hon såg även att jag skulle läka och våga lita på ett nytt förhållande längre fram. Mycket hon sa stämde bra på hur jag är som person, men om det var korten som sa det eller om hon är väldigt bra på att läsa av en människa vet jag inte. Men jag har blivit spådd i kort förut, och det har stämt in väldigt bra. Även om det tagit lång tid för händelserna att ske.

5 kommentarer:

  1. Den kortleken känner jag igen:-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina bilder från Photobucket.Blev spådd igår :-) kram

    SvaraRadera
  3. Ja det är bilder från förra året. Jag tror att korten säger en del + att de som spår är bra människokännare.

    Kram igen:-)
    Elna

    SvaraRadera
  4. Tycker det är lite spännande med tarotkort, men har aldrig blivit spådd...

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!