söndag 18 december 2011

Lucka nummer 17

Berätta hur en perfekt dag ser ut för dig. Det måste nog vara en solig vårdag, lagom varmt och syrener som blommar och doftar underbart. Efter en lugn och skön frukost, gärna medan jag tittar på Gilmore girls, så åker vi på en loppisrunda. Jag och mina vänner. Vi hittar ett mysigt ställe där alla hittar nya skatter. Stannar och fikar på ett mysigt ställe, gärna vid vatten. Att sedan grilla på kvällen och bara sitta och prata. Gärna här hemma så Pixie och Busan kan vara med.

Att skriva om en perfekt dag känns väldigt långt bort nu, mitt i allt flyttmisär. Det är kaos här hemma, med kartonger och saker överallt. Blir nog ingen god jul i år inte, i alla fall inte här hemma.

1 kommentar:

  1. En perfekt dag låter perfekt för mig med:-) Det är inte lätt att fira jul mitt i en flytt.

    Kram

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!