tisdag 6 december 2011

Lucka nummer 6

Denna bild är från Kellys blogg, reklam för Cocco.se

Lucka nummer sex, Berätta om.. vilka bloggar jag läser.
Kelly Biddles blogg var en av de bloggar som jag började läsa först. Där hittade jag också shabby chic trenden, som senare även smygit sig in här hemma.
Denna bild är från Damernas värld. Porträtt på Anna Malmberg.

Efterhand har bloggarna jag tittar på växt, men det är de jag har i listan här på bloggen som jag följer mest. En blandning av vänner, inredning och annat pyssel. Men sedan klickar jag mig allt in på mer kända bloggar med, som Anna Malmberg. Där är det vackra fotografier, ofta från Paris. Eller Elsa Billgrens lyxiga liv, med vackra vintageklänningar att drömma om. Det roliga med bloggarna är att det känns verkligen som att man "känner" personen som skriver. Och alla tips man får, vilken källa till inspiration! Under Lindas och mina smyckespysselstunder händer det att vi googlar på just smycken och får massa inspiration genom alla bilder som kommer upp. Jag har hittat en supergullig blogg idag, som heter http://pastseasons.blogspot.com/ Där är det vackra bilder, fluffiga mjuka angorakaniner och små höns. Mysigt att tassa in där. På http://rosenalvor.blogspot.com/ finns det underbart vackra handgjorda väskor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!