måndag 19 december 2011

Lucka 18



I går var det dags för lucka nummer 18 i Emily Dahls adventskalender, "Berätta om"... En plats du absolut vill besöka innan du dör. Jag får nog fortsätta tjata om Paris. Den franska huvudstaden med Versilles, Notre Dame, Euro Disney, Eiffeltornet, alla chocolatierier, caféer, butiker och underbara loppisar! Jag har alltid velat åka dit, men bloggerskor som Elsa Billgren och Anna Malmberg har fått mig att vilja åka dit ännu mer med sina fina bilder från staden. Gärna på våren..

Bilder från Elsas blogg:

http://elsa.elle.se/paris-dag-1/ (det finns fler dagar)

http://anna.elle.se/kategori/fleamarket/

Eller Leila bakar i Frankrike! Underbara vyeer och loppisar där med. Undrar varför det är "finare" saker på deras loppisar? Hmm..


2 kommentarer:

  1. Det låter intressant. Bloggträff i Frankrike och gå på loppisar då måste vi bara ha tag i en fransk blogg vän:-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med om att det låter mysigt med loppisar i Frankrike:)

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!