söndag 4 december 2011

Lucka nummer 4

Dags att öppna lucka nummer fyra i Emily Dahlkalendern "Berätta om en person du beundrar".
Det är samma som igår, svårt att välja bara en. Jag beundrar alla småbarnsföräldrar som klarar av både jobb och hem. Jag klarar knappt av jobb och två små katter som bara är tysta och mjuka.
Men en tjej som jag beundrar är Anna Malmberg, en superduktig fotograf som bloggar åt Elle. Hennes bilder är helt magiska. Att hon bor i Paris och fotar där gör inte saken sämre. Mycket vackra miljöer och underbara loppisar. Får lust att köpa en flygbiljett dit på studs då jag tittar på bilderna. Se mer av Anna här: http://anna.elle.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!