tisdag 6 april 2010

Påsklov

Påsklov, då hade jag tänkt att:

* Göra ordning på uteplatsen
* Klippa mig
* Hinna träffa vänner och umgås
* Skolarbete
* Beställa nya köksluckor

Men vad har jag gjort? Jo, först jobbat hela påsken och sedan varit sjuk sedan dess! På uteplatsen ligger det pressening över våra utemöbler medans grannarna sitter och solar och har till och med ställt fram stora parasoll! Jag kan knappt gå ut för ögonen och näsan rinner som en tok i det starka solskenet. Klippt mig har jag inte gjort, håret är mer slitet än på läänge. Det enda jag egentligen gjort på listan är att MAILA hyresvärden om luckorna. Haha! Jag som skulle gått dit. Det orkar jag verkligen inte.

Inatt hoppas jag på att kunna få sova, de senaste nätterna har det varit en omöjlighet så halsen svullnar igen så jag inte kan svälja. Ena halsmandeln är som ett ägg i storlek nu. Har verkligen hällt i mig enchinagard nu så hoppas, hoppas att det vänder nu så jag kan få njuta av mitt lov...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!