lördag 24 april 2010

Gonzo, Lille Tim och Tusse..

Åh vad jag saknar lilla Tusseman. Min bebis! Han var verkligen världens bästa katt och min bästa vän. Han fanns alltid där om jag mådde dåligt eller var ledsen. :(
Gonzogull med. Då jag opererade ena ögat och var sängliggandes en vecka så låg Tusse uppe brdvid min kudde och Gonzo bredvid mig, hela tiden. De luktade på ansiktet på mig och var oroliga. Så snälla och underbart söta. Kommer alltid sakna och älska dom! Lille Tim med, men han somnade in för så länge sedan att det finns inga bilder på honom i någon dator :(
Skulle önska att himlen hade en telefon så jag kunde få höra dig igen.
Få känna din mjuka päls och blöta nos. Se in i dina snälla, vackra ögon.
Jag tänkte på dig idag men det är ju inte något nytt.
Jag tänkte på dig igår och dagarna före det också.
Jag tänker på dig i stillhet.
Allt som är kvar är minnen och kort i en ram.
Ditt minne är hos mig för alltid.
Gud har dig i sina armar. Jag har dig för alltid i mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!