torsdag 8 april 2010

Hon talar med djur

Duktiga som vi är så har jag och min klasskompis Lillemor varit på skoljobb idag. Eller intervju med en kvinna som kan prata med djur. Så himla intressant! Skulle haft med mig Busan, hon har nog en hel del att klaga om. ;) Det roliga är att jag träffade denna kvinna för typ 100 år sedan, i ett helt annat ärende. Men hon kände igen mig direkt och sa jag såg likadan ut som då. (haha)

Vi satt och pratade med henne i nästan två timmar. Hon fick även visa lite på Lillemors hund. Man såg på både henne och hunden då de började kommunicera, så himla tydligt. Först gick han omkring och luktade och stressa som han brukar göra. Men plötsligt lade han sig mitt framför henne och de började kommunicera. Det ska bli roligt att skriva en artikel om det här ett oerhört spännande ämne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!