lördag 24 april 2010

Fina tatueringar på årets mässa

Idag har vi gjort Norrköping osäkert. Först en tur till det nya köpcentrumet Hageby. Det ska vara Östergötlands största, men så kändes det absolut inte. Gamla vanliga affärerna så som Lindex, H&M, Kapp Ahl, Gina tricot osv. Inte så roligt alls.

Efter det for vi till Peters favvis, Mediamarkt. Där var det jippo med drive in bio med pop corn, uppträdande och korv med bröd. Jag hittade en liten rosa mus till min nya dator, matchar så fint så.

Påväg hem svängde vi in på tatueringsmässan. Träffade en väldigt duktig tjej där som hette Fru Duva, eller Aniela från Flash Fighters i Stockholm. Det var nog det tjejigaste tatueringsbåset på mässan. Men My little ponys, både som leksaker och tatueringar, cupcakesburkar och sminktatuering. Hittade en så söt liten bullig rosett...

Hon hade även gjort den allra finaste rostatueringen på en arm, jisses! Tom Peter sa att det var den finaste tattoo han någonsin sett. Världens djup i de skira rosa färgerna, med exakt rätt skugga. Men den stackaren som gjort dem hade fått sitta i två omgångar och betalat ungefär 8000 kronor för kalaset. Men så fint! För min del blev det godisremmar och hårspännen istället, asg! Mer min prisklass... Men sugen blev jag allt... www.fruduva.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!