onsdag 14 april 2010

Mjuka mular och snälla ögon

En mysig nordis, eller Arn-häst, hihi. Den ville jag ta med hem i bilen, bumla omkring på i skogen. Mys!
Card, deras nya stjärna som var efter fina Robin Z

Idag släpade jag mig till skolan. Först var vi hemma hos Zung och drack kaffe på deras fina uteplats i solen. Sedan bar det av till en ridskola för intervju och fotografering till vårat arbete. Blir rätt sugen på att rida och ha häst då man ser alla mjuka mular och snälla ögon. Här var det en salig blandning av ponnys, halvblod och bumliga nordsvenskar. Mysigt!

Väl tillbaka i skolan fungerade inte openoffice, läge att få psykbryt. Lite svårt sitta och skriva om inte skrivarprogrammet fungerar. Bra på en journalistutbildning med kassa datorer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!