onsdag 21 april 2010

Ny favoritblogg!

Bilder ur lantliv


Underbart badrum! Badkar med fötter och en skir gardin som duschdraperi. Detstår i texten att hon gärna badar. Jag förstår det! Skulle jag med göra i ett sånt underbart badrum. Liite skillnad mot vårt kvasibadrum, dumma hyresvärd! grr


Har hittat en underbar blogg att följa. Läste i ett gammalt nummer av lantliv igår då jag satt i väntrummet på tandis. Då var det ett underbart reportage från denna kvinna som driver bloggen http://hviturlakkris.blogspot.com. Shabby chic då den är som allra vackrast. Inspiration i mängder på dessa sidor. Den länken hamnade direkt i min blogglista. In

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!