måndag 17 augusti 2009

Tråk måndag

Nu har sista lediga veckan påbörjats. Bäst passa på att njuta av ledigheten denna vecka, för på måndag så är det ingen sovmorgon direkt.

Idag har vi röjt i källaren, shit vad mycket skräp man samlar på sig. Helt sanslöst. Egentligen är det ju mest bara dumt att bära ner saker dit, för man bär ju ner dem för att man av någon anledning inte vill ha dem kvar. Varför skulle man vilja det senare då? Okej, julsaker och utemöbler och såna saker används ju om och om igen. Men alla fula kaffekoppar, gamla kläder och all annan skit kommer ju aldrig användas igen om jag känner mig själv rätt. Vill jag ha flera kaffekoppar så köper jag ju nya, inte använder de andra fula som jag ratat tidigare? Och kläderna, alltså jag använder inte allt jag har i garderoben ens.. . Men, men bara samla sakerna ett tag till, så man kanske blir redo att kasta dem senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!