torsdag 6 augusti 2009

Födelsedagskalas

Snuggar jag? Nääää inte alls, bara sitter och tittar lite under lugg... helt utan anledning!
Smaskig tårta

Igår fyllde Lillemor 36 år, (hurra hurra hurra!!) så då var vi där och åt tårta! Pewniak ville hemskt gärna smaka alla sorter, medans katten findus hellre siktade in sig på en gräshoppa! Hmm, smaken är som baken-delad!

På kvällen for vi till Skänninge marken. Cissi och jag köpte varsin söt klänning och tattoo-tights. En låda coccosbollar slank med hem också. Funderade på om vi skulle äta upp dom innan vi reser bort, men beslutade att det är nog trots allt bättre att frysa in dom! Hm.. dumt beslut, var bara 12 kvar då, sex stycken var klarar man väl galant? Piece of cake, hihi!
Var svårt hålla sig från köpa mer saker, men vi åker ju till Kreta idag och där lär det ju finnas saker att shoppa oxååå!! =)

Lämnade iväg katterna till mamma och pappa idag, buhu så sorgligt. Det sista jag gjorde var att klippa klor och kamma päls, inte sååå populärt direkt. Busan är mer upp och ner 'än åt rätt håll, då man försöker hålla henne. Bara ett virrvarr av päls och tassar överallt. De tycker väl det är superskönt att åka till "mormor och morfar" och bara ha de bra, ligga ute i bambun hela dagarna, utan att någon drar och sliter i deras hår!



Återkommer om en vecka, illröd och kokt!

Bye bye!!

2 kommentarer:

  1. EN sååån voffs har jag växt upp med!

    SvaraRadera
  2. Visst är han söt? Ser ut som ett moppeskinn! asg =)

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!