söndag 2 augusti 2009

Hundbegäret bara ökar


Vi var på bio igår med Cissi och hennes trevliga internetdejt/kompis. Sommaren med Göran blev vårat val till sist, en mysig svensk komedi med Hey baberiba gänget. Med i filmen var en kinesisk nakenhund som hette Tingeling. Huuu vad söööt! Jag som redan var sugen på en hund, blev helt fel i den lilla filuren. Problemet är att jag vill ha både en tibetansk spaniel, shih tzu, chihuahua, kinesisk nakenhund och gärna någon supersöt blandis. Blir liite många, milt sagt. Måste som sagt flytta till hus snart, hehe...

Sen är det ju som att ha en bebis, ända skillnaden är att den är alltid bebis. Kan ju inte gärna lämna den själv hemma hela dagarna, då vi är i Motala. Attans att vi inte skaffade en då jag jobbade kväll! Det hade varit smidigt värre, då hade den varit stor nu. Känns ju lite lagom b att lämna en valp till dagmatte. Den vill man ju bara vara hemma och pussa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!