onsdag 19 augusti 2009

Semester= svulla!!

Minigolf rundan gick bra, trots att bilden visar annat..
Chocolat. Latte machiato, chokladmousse, morotskaka och kaffe mocka.

Lakritsbåten på Jennys café i Berg.

Idag har vi förutom tandis, varit på Chokolat och fikat. Var ju tvungen att muntra upp mig själv efter den traumatiska upplevelsen! Deras chokladmousse kan få vem som helst att le, helt ljuvligt fluffig och bara smälter i munnen.=)

Ikväll drog Fredrik med oss på en runda minigolf i Berg. Det gick bra för alla, jag fick 41 slag och jag kom sist! Har väl aldrig tidigare gått en runda på så få slag? Efter det blev det glass på Jennys café. Peter och jag delade på en laktisbåt. Det var lakritsglass, mjukglass,supergod lakritssås som stelnade och strössel i en skål. Mums! Imorgon får vi nog vara lite nyttigare annars kommer vi snart rulla fram.

Har börjat måla en till möbel vit nu också, allt blir vitt. Men det känns bra, blir mycket ljusare i hallen med vita möbler, den är så mörk ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!