söndag 2 augusti 2009

Rachel Zoe project

Denna fuskis från H&M är inte helt fel, får gärna flytta hem till mig

Tittade på Rachel Zoe projekt förut på teven. Hon prövade pälsar, som faktiskt var rätt fina. Inte för att jag skulle vilja ha en äkta, men en fuskis är ju alltid mysigt. Kommer ihåg då jag var liten och hittade en rosa fuskpäls på Mobilia. Minns inte vilken affär det var i, men är bara Kappahl, Lindex och H&M som funnits där. Jag blev helt kär i den där lilla pälsen, skulle bara ha den! Bönade och bad mamma om att få köpa den, de kunde behålla min veckopeng tills den var betald. Detta blev för mycket för pappa, klart hans lilla flicka skulle få den pälsen som hon så gärna ville ha.

-Bortskämd, moi?!

Den lilla pälsen hänger fortfarande i garderoben, lika söt idag som då. Synd att den är så liten bara! Nu var inte pälsarna på teve varken rosa eller fusk, dock. Men fina. Skulle kanske inte valt en rosa i dagens läge. Nog för att rosa är sött, men ibland kan det faktiskt bli för mycket av det goda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!