lördag 18 februari 2012

Trötta tjejer


Tyst då dumma matte, jag vill sooooooooooova!


Där Busan ligger blir det som en ulltuss eller ett nystan rufsat ner sig i en boll. Hon är så elektrisk stackaren, pälsen står rätt ut sedan det blev "vinter". Vad ska man göra? Sprayat med balsamspray, men hon blir så ilsken den där lilla...


Nu är det två små trötta tjejer här hemma. De har varit hos "mormor och morfar", alltså mina föräldrar i Vadstena sedan igår. Vi åkte dit på en visit och har ätit god mat och vilat mest. Utom flickorna då, de måste ju se vad som händer hela tiden. Särskilt Pixie som alltid är med, henne behöver man sannerligen inte leta efter. Där fanns det också desto fler som gärna leker med henne. Den nya leksaken, en typ laserpekare fast det blir som en fisk istället för en liten prick, roar båda små.

2 kommentarer:

  1. Ja de ser riktigt trötta ut. Ni får ha en mysig kväll du och sötnosarna.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina flickor. Katter är ju experter på att sova. Mina kan sova 23 timmar/dygn när det är dåligt väder.

    Må så gott.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!