söndag 5 februari 2012

Som en isbit


Vilken dag, eller eftermiddag! Skulle ta bussen till Motala och fira en kompis som fyllt år med middag på restaurang. Väntade på bussen säkert närmare en halvtimme, ingen dök upp. Då går busshelvetet en annan väg på helgerna! Då har jag varit ute i kylan närmare en timme innan det kom fram (tog ett tag gå till bussen). Jag var bokstavligen som en isbit, så gick hem. Legat och huttrat under täcket sedan dess, med flickorna tätt intill. Nu är jag varm och vi tittar på filmen The King´s speech och myser. Lite nybakade scones med choklad och lemoncurd och mängder med varmt te till mig, och ost till de små.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!