måndag 27 februari 2012

En mysig dag

Åh vad härligt! En skön och ledig förmiddag hemma med mina små hårmonster. Busan är verkligen hårig med stort H. Så söt så jag dör, och Pixie har varit så gosig och vill sova på min mage. Det har hon gjort nästan hela natten och halva förmiddagen. De gillar verkligen då jag är hemma. *Jag med* Jag har skrivit mitt porträtt nu, och är för ens gångs skull väldigt nöjd, bara hoppas att tidningen och läsarna blir det med. Och personen det handlar om såklart!

Ikväll kommer söta Cecilia med en soffa åt mig, äntligen. Hon var rar och hittade en söt turkos sammetssoffa på en secondhand i Avesta, och tar med den hit till mitt lilla krypin. Ska bli så mysigt att få en soffa att se på film i, jag har bara haft fåtöljer sedan Pixie kissade i skinnsoffan,(grr!)I lördags släpade jag fram en madrass och bullade upp med kuddar för att titta på mellon. Tog typ två sekunder så hade jag två mjuka flickor som sällskap. Mysigt matte, sa dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!