fredag 17 februari 2012

Babettes Kafferia & Chris Medina


En lördag på stan med min bror. Chris Medina spelning på Gränden, lunch och en fika på Babettes kafferia. Där är allt så himla fint.


Jag åt en chokladmousse och en petit chou med hallongrädde.


De som jobbade där hade urtjusiga frisyrer med ljuva lockar och fina spännen. Tyvärr har jag ingen bild på det nu..


Att ha böcker i fönstret är finfint


En lördag kom Chris Medina till stan för en snabbspelning på galleria Gränden. Han sjöng tre låtar, blandannat stora hiten "What are words", och signerade cd-skivor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!