onsdag 15 februari 2012

Sing Thai


Igår var min sista dag på vikariatet i Finspång. Snyft! Så då bjöd tidningen mig på Thaimat med söta Lina och Magnus som jag jobbat med där. Supergott och fint upplagt med orkidéer som dekoration på faten. (jag fick med mig flera sådana blommor hem, hihi)


Lite friterad banan med grädde, glass och sirap ingick som efterrätt. Mums!


Den här fina skapelsen står i en park påväg till stationen i Norrköping. Strecken är de stora, fluffiga mussepigg-snöflingorna som föll.


När jag kom hem blev det gos med mysiga och mjuka vänner och Grammisgalan på teve.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!