fredag 17 februari 2012

Mycket papper blir det...

Hm, var på arbetsförmedlingen och anmälde mig igår. Det var allt lite väntetid, hann både dricka en espressochoc (trevligt de har kaffeautomat där nu för tiden) och rensa ur min handväska. Vääldigt välbehövligt....Nu är det jakt på arbetsgivarintyg som gäller. Det blir några stycken det senaste året. Jag har varit på Corren (både i Mjölby, gjort porträtt och på Kultur & Nöje),Folkbladet ( I Finspång och Norrköping), Extra och Karamello.. Hur ska jag få ordning på allt detta tro? Gah!
På torsdag ska jag på en obligatorisk a-kassainformation. Haha! Vilket skämt, är ju kanske så att typ alla, eller de flesta som de tvingar dit har, eller har haft a-kassa någon gång i sitt liv. I alla fall jag.

Sedan var det fika med Emy och jobb på kvällen i butiken. Kvällen gick förhållandevis fort, men så ont jag får av att stå sådär mycket? Tala om att kroppen är ovan nu efter allt skrivbordsarbete. Men den vänjer sig väl igen, jag med förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!