lördag 11 februari 2012

Misär

Idag har varit en fruktansvärd dag. Min ena katt Pixie kissade i min säng, just precis då jag skulle gå till jobbet. Rätt på täcket,så det rann ner på bäddmadrassen med. Inte roligt kan jag säga, det finns liksom väldigt få tvättider i detta hus, ren jävla tur att jag fick tag på en nu ikväll. Varför gör en katt så? Är inte första gången heller kan jag lova... Typ tredje gången sedan vi flyttade till en mindre lägenhet. Jag förstår henne jag trivs inte heller, men inte sätter jag mig och kissar på möbler i tid och otid för det. Ska hon fortsätta såhär kommer jag inte kunna ha henne kvar, vilket känns oerhört sorgligt. Men jag kan inte bo i en toalett. Har redan fått slänga skinnsoffan för hon kissat i den, får sitta i obekväma fåtöljer nu. Köper jag en ny soffa kissar hon väl i den? Nu kissar hon i alla fall i en ny säng. Inte roligt. DEt hela började med att hon kissade i soffan och sängen då hon. Men nu är hon ju steriliserad sedan ett år tillbaka.... Suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!