måndag 20 februari 2012

Roliga saker som hänt

Här kommer en rolig och lista över den senaste tiden.

Roliga saker som hänt:

De har ringt om frilansjobb! Då får jag äntligen göra mina älskade porträtt på folk igen. *Ler*
Årets första loppisrunda i helgen med min bror, vilket ger vårkänslor på hög nivå. Äntligen går tiden åt rätt håll.
Solen skiner och snöeländet smälter bort.
Busan blir mer och mer gosig, katterna gillar verkligen att jag är hemma mer nu.

Tråkiga saker som hänt:

I tisdags var sista dagen på mitt journalistvikariat i Finspång, sorgligt.
Ilskna och otrevliga lappar i hissen om råttor och mat som slängs ut från nån balkong. :( Känns sådär då jag verkligen har en enorm råttfobi.

1 kommentar:

  1. Du har haft en trevlig helg och det överväger "råttan". Det är klart du får komma och äta frukost *ler*. Ha en riktigt bra dag.

    Kram

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!