onsdag 1 februari 2012

Trött, tröttare, tröttast...

Ledig dag, vilket jag började med att försova mig till min läkartid, klockan 10. Vaknade kvart i 10, fick stressa en aning kan jag säga. Tur att vårdcentralen ligger nära! Upp och blaska av mig under armarna, på med kläder och borsta tänderna i 190. Pixie blev helt upprörd och sprang mest omkring benen på mig och jamade med stora ögon. Men jag hann! Jag var där klockan 10, hehe.

De tog både ekg, snabbsänka, blodvärden och andra prover. Lyssnade på lungorna, puls och blodtryck. Hittade ingenting, ändå mår jag skit. Trött som ett elände hela tiden. Ska få remiss till lungröntgen, får vi se om det visar något. Kan vara mykoplasman som bråkar ännu, men han trodde inte jag skulle vara såpass trött såhär långt efter. Var ju sjuk i slutet på oktober. Men vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!