tisdag 9 juni 2009

Vacker regnig stad

Utanför blomaffären hade de dukat upp det vackert och inbjudande, här skulle nog Busan vilja vara med. Hon älskar blommor! Precis som matte.

Så fint med en skottkärra, lite vit färg på bara.
Även ine så blev man lockad att handla av dessa underbara kreationer. Så enkelt men ändå så vackert, lite torkade rosenknoppar och spetsband.






Den här entrén skulle jag vilja ha i mitt hem




Rhododendron ståtar med sin prakt överallt



Promenaden hem från sjukhuset igår bjöd på lite vackra bilder. Trots att regnet började så smått så njöt jag av varje steg ute. Det finns allt bra många fina hus här i staden, skam den som säger annat!

Sen gick jag till blomaffären som ligger uppe vid kyrkogården, så himla fina arrangemang. Lite skydd mot det nu mer ihållande regnandet också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!