torsdag 4 juni 2009

Skolavslutning=regn

Idag var vår avslutningsmiddag,klockan 14. Som vanligt är det ingen som fattar att jag har vissa tider att passa med maten. (suck)
Vi skulle luncha lite fint vid vattnet i Varamon, höll på blåsa i vattnet då vi kom dit och så var det stängt och öppnade inte förrän klockan fem.

Hamnkrogen i Motala var annars mysig, undrar om maten var god?? Fick bli en latte och chokladboll för min del. Allt medans regnet öste ner utanför. Ska bli intressant att se vad det är för väder imorgon då vi har avslutning? Låt mig gissa på hagelskurar, som igår.

Efter var det shopping med Lillemor. Vi börja med godis =) sen blev det återvinningen och hittade superfina möbler. En spegelbyrå, som tyvärr var reserverad och ett skåp som inte gick in i bilen. Tur det kanske annars hade jag väl kommit hem med båda två! Ska ringa dit på lördag och se om de köpte spegelbyrån, annars är den min!

Det blev en topp från Bikbok lite senare på Ikanohuset i alla fall och superfina ögonskuggor från H&M. BikBok hade halva priset på allt, tänk om alla affärer gjorde så ibland =)

Vardagsrummet är ett kaos med målade möbler, tidningar på hela golvet och en liten Pixie trampandes i allt. Hon bara vill vara med hela tiden, världens mest sociala katt. Nu är dock färgen slut, det var värst vad mycket färg det ska gå åt för att få bruna möbler vita?! Men den gula nyansen börjar så smått försvinna, men känns som att det är mer färg på kläderna, golvet
och Pixie än på möblerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!