lördag 27 juni 2009

Fredagsmys

Satt och stekte mig i solen igår, typ 1,5 timme på uteplatsen. Blev helt illröd från halsen och nedåt. Ansiktet hade jag smörjt in, ville ju inte bli rynkig i förtid. Hmpf, kommer bli rynktuttar nu istället, jag som redan var solskadad där! Smörja, smörja och nu har det lagt sig. Sen fick jag den oerhört dumma idén att gå ut och gå runt Skäggetorp. I mina sandaler.. vilka blåsor!! Fick stanna på centrum och köpa plåster för att kunna stappla hemåt. Alltså nu har jag ett plåster kvar, av 20.. Jösses.

På kvällen var det middag på Sangria och bio som gällde. Fläskfile med världens godaste risotto slank ner snabbt som ögat. Cissi och jag slabba i oss det snabbare än min bror! På bio såg vi The Proposal, en oerhört rolig film med Sandra Bullock. Kan varmt rekommenderas för de som inte sett den. Länge sedan jag skratta så mycket åt en film. Att det sedan var med en urgullig liten vit hund gjorde ju knappast saken sämre. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!