måndag 29 juni 2009

Helgen i bilder

Supersmaskig chokladmousse med hallonsmak, som Paulina bjöd på efter grillat i lördags. Såå gott! Är alltid så himla roligt att träffa dom.
Deras fina rosor!! Vill oxå bo i hus.


Fredrik nöjd och glad på Sangria i fredags. Risotto med fläskfile och vin stod på menyn.
Maten hann vi svulla i oss snabbt som ögat, innan jag kom på att det skulle jag ju fotat.
Söta Cissi blir alltid så bra på kort, här på Sangrias.



Vinet fick va med på bild i alla fall.






Pixie lurar i buskarna så fort hon får tillfälle.



Mys i solen i fredags, med kaffe latte och min braiga bok







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!