måndag 8 juni 2009

Sommarlov

Hmm första riktigt lediga dagen. Känner mig helt slut som människa och ändå rastlös. Hur går det ihop? Det enda jag måste göra idag är gå till läkaren klockan två, men det känns ändå jättejobbigt. Skyller på förkylningen..

Borde även ta tag i målandet av möblerna, så det blir klart någongång. Peter har i alla fall köpt mer färg, det går ju åt som tusan. Får lite panik över att måla skänken sen, om skrivbordet var såhär svårt att måla hur svårt kommer då inte den vara? Den är blank och full med krusiduller. Fattar fortfarande inte hon som sålde den. Jag hade aldrig sålt en så vacker möbel som min pappas farfar gjort. Men tur för oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!