tisdag 16 juni 2009

Seg som en gammal jäst deg

Idag är jag inte riktigt vaken, inte ens nu klockan tjugo i ett. Detta påminner mig om att inte ta tryptizol på kvällen mera. Blir helt fel hela dagen efter, fattar inte hur jag kunde äta dom varje dag förut?! Tala om att kroppen vänjer sig vid ett tillstånd snabbt. Nu när jag inte äter dom längre så blir jag ju helt däckad.

Spillde ut en kopp the över de nymålade skrivbordet förut också, så typiskt mig. Som tur var är så syns det inget, tror jag. Var inte över telefonen denna gång i alla fall, alltid nåt.

Igår på jobbet så var det som vanligt, antingen inget folk alls eller kö. Mitt i kön så kommer det in en dam som vill skriva upp varor, alltså inte betala dom. Hon frågade och trixade allt medans kön bara blev längre och längre. Såå typiskt att det alltid kommer sånt trams mitt i biokön.
Får hoppas denna kväll känns bättre.

Flickorna sitter ute i blomrabatten som små söta blommor. Folk som går förbi pratar bebisspråk med dem, hihi det låter så kul. De tycker det är jätttekul med all uppmärksamhet de får, såklart. Till och med Busan tittar fram med sitt lilla näpna ansikte och undrar vad det är som låter. Pixie kommer inte så långt trots sitt långa koppel, då hon går typ tre varv runt álla blommor. Alltså runt varje ros, lupin och allt som är där. Smultronplantan är påväg upp ur jorden hon har väl försökt komma loss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!