tisdag 9 juni 2009

Datorer + jag = inte sant

Alltså jag förstår mig helt enkelt inte på datorer! Så fort jag ska lägga inlägg och bilder här så är det problem. Nu sitter jag och pular med min hemsida och det går inte bättre kan jag lova. Min stackars vän Lillemor sliter väl sitt hår då jag tjatar och frågar om allt, igen och igen.
Skrivaren funkar inte, det går inte ladda hem gratisprogrammet gimp så jag kan redigera bilder. Skulle det lyckas så kan jag inte lägga upp dom, hahaaha.

Hur gör alla som har så himla fina bloggar? Jag får slita en hel kväll för varje jäkla inlägg med bild! Inte visar det samma i förhandgranskningen heller. Då ser det så himla fint ut och allt är på rätt plats, sen är det huller om buller då jag lägger upp det. Blir tokig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!