måndag 29 juni 2009

Superkul helg

Helgen flög förbi snabbt som ögat. Först restaurangbesök och bio i fredagskväll. Sen jobba på lördagen och ut till Paulina och Göran och grilla efter det. Som alltid så var det hur trevligt som helst. Maten var supergod och vinet slank ner. Paulina hade gjort chokladmousse till efterrätt. Sååå gott! Måste erkänna att lite bakis kände jag mig allt dagen efter...

Söndagen bjöd på sol och bad. Jag minns inte att Svartåfors var så grisigt förra året? Fullt med gåsskit som bara stank och vattnet var inget vidare heller. Blir Berg eller Varamon i fortsättningen. Sandvik är ju hur fint som helst med. Ekängen ratar jag totalt efter förra sommarens ormbad. Såg tre ormar på samma dag där sist vi bada där. En som slingrade sig förbi mig då jag låg och solade. Så nära att den rörde vid mitt ben! Sen var det två som simmade i vattnet också. Huvudet bara sticker upp som en kork, huu. Nog för att de behöver väl svalkas av oxå men jösses så obehagligt det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!