lördag 13 juni 2009

Mysig kväll

Efter en väldigt seg dag på jobbet igår så träffade jag söta Cissi. Blir alltid så glad av att träffa henne! Ännu en kväll på Steves, hhaa! Åt samma som dagen innan, sååå gott. Efter det gick vi hem till hennes fina lägnehet. Jag önskar att jag hade ens hälften av hennes inredningsådra, så himla fint hemma hos henne! Så fint får inte jag till det, hur mycket jag ens skulle vilja det. Allt är ljust och skirt och helt underbart. Precis som hon. =)

Var även hos Angelica och åt en jättegod tårta, hon fyllde 25 år. Åh vad jag önskar att jag också gjorde det i höst istället för min hemska tant ålder. Hennes man hade målat helt superfina tavlor, med änglar och anda fina motiv. Verkligen superduktig. Jag måste börja måla igen, är såå sugen på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!