onsdag 9 juni 2010

Röda skor med cupcakes

Idag följde jag med sambon till Norrköping. Han skulle på jobbmöte så jag passade på att shoppa lite. Var på favvisaffären New Yorker och köpte röda tygskor med cupcakes på. Blir glad bara av att titta på dem! Det blev även en randig tröja med rosett, ser väldigt franskt ut. Chict värre. ;)
Gick också till den fina butiken Drömgården. Där skulle jag kunna bo! Underbara saker till hemmet, smycken och lite kläder. Allt i milda pasteller eller shabby chic. Köpte inget där, börjar bli så rörigt hemma med alla olika stilar, koppar och färger. Skulle vilja göra om allt i den härliga, vita och vilsamma stilen. Då kanske man skulle få lugn i själen. www.dromgarden.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!