lördag 5 juni 2010

Akvarellmålning i trädgården på Åbacka café


Rolig stjärt som rensade ogräs
Zung målade av en blomma som blommade där
I torsdags målade vi akvarell vid Stångån. Vi började med fika på Åbacka café och satt där ett tag. Jag försökte måla av syrener, vilket blev så fult att jag fick måla över. Väldigt svårt måla akvarell måste jag erkänna. Sedan åkte vi till Tannefors sluss och satte oss där på en brygga för att fortsätta måla. Nästa gång ska vi ha med oss stolar så det går sitta längre utan få träsmak i baken.
Saknar Tannefors väldigt nu, så mysigt där med ån och slussen. :( Här får man gå promenad utmed vägarna eller i spåret med en massa springande människor. Usch!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!