lördag 12 juni 2010

Miss i planeringen

Idag hade jag bara tänkt att vila och mysa hemma. Låg i sängen och tittade på film då telefon piper klockan tre. Ett sms från Lillemor som bara ville kolla så jag inte glömt att jag skulle jobba hennes stängningspass kl fem till elva. Grr! Det hade jag visst glömt bort totalt, helt och hållet. Ingen som svarade på mina bönande sms om att de kunde få jobba heller.



Vad fel det blir då jag var inställd på att bara ligga hemma och mysa. Hade till och med lagt kyckligfile i marinad till grillen. :( Kyckligen får ligga och marineras till imorgon och jag får snällt stå på jobbet och se glad (!) ut. Nu är det rast, så bara tre timmar kvar sen, puh. Diskar burkar så tiden går snabbt, för någon vidare biorusning har jag inte märkt av än i alla fall. Alla håller sig väl inne för att slippa gå ut i höststormarna som råder ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!