tisdag 29 juni 2010

Mysdag

Idag så shoppade vi loss,hihi. Skulle tagit ett kort på Cissi med alla blommor, presentpapper och andra inredningsprylar från Handplockat. En lunch på Steves hann vi med såklart, med kycklingspett och klyftpotatis med deras smaskiga dipsåser. Jag valde aioli och tzatsiki,vitlöksfreak som jag är.. Jag har verkligen saknat våra träffar där och alla loppisrundor, va kul att få en dos av det även om vi inte hann med någon loppis denna gång.

Nu är det jobb som gäller,mindre kul. Mycket folk på stan i alla fall, kul att se. Nyss var här två stora grand danois som la upp sin stora nos på glassdisken, stor som en häst. JÖSSES, kul plocka upp bajs efter en sådan drasut. Tycker pixies korvar kan va stora ibland och hon är bara en stor katt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!